?? about safe & sound

• Wanna Join? New users you can now register lightning fast using your Facebook or Twitter accounts.
May 10, 2002
606
0
0
46
www.flagshiprecords.de
did dj quik- safe & sound ever come out on vinyl? cause i've been looking everywhere to get a hold of that record and i'm starting to believe he only dropped it on cd.
and what about singles from that album? was there ever a 12" of dollaz & sense for example.

i would love to have that shit on vinyl. classic shit right there!

Feb 26, 2003
1,933
41
0
54
I remember seein' that shit in stores round 1996.. when it first came out. But I only seen the single on vinly tho'. The single had, if i can remember...Safe+Sound and Diggin' U Out (remix). The Cover for the single vinly has a white cover with QUik standin' in the middle thrownin' up his set in a all black atire.

Jul 4, 2002
168
0
0
The LP came out on vinyl. I saw it a few times even in your hometown in Kreuzberg - a little store got it in stock. Dollaz & Sense is also on the Murder Was The Case Soundtrack. Maybe it is easier to get.

Greetings from Hamburg! Sorry, das ich deinem Kollegen kein tape geschickt hab - hab es zeitlich und aus beruflichem Stress nicht hinbekommen.

May 10, 2002
606
0
0
46
www.flagshiprecords.de
dayum, lasse, that's you right??
and you saw that shit in kreuzberg? i know all the record stores there and i never saw it. but maybe i gotta go back and order it or something. well, i'm still in thailand anyway LOL

kein thema mit dem tape. wenn du zeit hast, kannst du ja bei rapz.de auch mal deine meinung zu "was zum rollen" abgeben. mazl corleone hat da nen thread eröffnet.

Jul 4, 2002
168
0
0
:classic: ich bins.

hab die LP mal in einem kleinen Second Hand Laden gesehen, das ist aber schon ein paar Jahre her. Hab mich später selbst geärgert, das ich die Platte nicht mitgenommen habe. Aber die lässt sich bestimmt noch irgendwo klarmachen.

Jul 4, 2002
168
0
0
haha, hast du den Laden erkannt? Das war dann eher Zufall, ich hab das Foto nur zum Spaß gepostet - hab auf die Schnelle nichts anderes gefunden. Er heißt Hardwax glaube ich.

Aber ich weiß welchen Laden in der Oranienburger Str. du meinst. Mit viel Rock und Punk Zeug oder? Und den dazugehörigen T-Shirts. In dem gab es nicht die DJ Quik. Aber ich hab die 187 Fac "Fac Non Fiction" dort gekauft. Kann mich an den Namen des Ladens aber nicht erinnern.

Der Laden, den ich meine ist ziemlich klein, ich kann dir aber nicht sagen in welcher Straße der war. In Berlin kann man auf jeden Fall gut Platten kaufen, ich hab dort einiges gefunden.