The Siccness Network

Go Back   The Siccness Network > Search Forums



Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.45 seconds.
Search: Posts Made By: STRANGERESSJ
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 01:00 PM
Replies: 68
Views: 1,027
Posted By STRANGERESSJ
That's not what people are trying to say. That's...

That's not what people are trying to say. That's ridiculous for anyone to think we would all starve to death. The point is that Mexicanos are out there busting their behinds to put food on your...
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 10:32 AM
Replies: 73
Views: 2,486
Posted By STRANGERESSJ
Yup Flag on my face was pretty hard.

Yup Flag on my face was pretty hard.
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 10:25 AM
Replies: 61
Views: 1,605
Posted By STRANGERESSJ
Burgundy Zarapes (Gavan)

Burgundy Zarapes (Gavan)
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 09:28 AM
Replies: 61
Views: 1,605
Posted By STRANGERESSJ
Ahahaha yup HAIR BEARS And all those black...

Ahahaha yup HAIR BEARS
And all those black rubber bands around their hands WTF?
Yeah I remember the last names written in gold lol
My lady mentioned Aquanet, forgot about that one
Victory...
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 09:22 AM
Replies: 61
Views: 1,605
Posted By STRANGERESSJ
Cut off sweats with white socks rolled up all the...

Cut off sweats with white socks rolled up all the way to the knees and still wearing house shoes
Cortez's
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 09:20 AM
Replies: 61
Views: 1,605
Posted By STRANGERESSJ
Oh simon forgot about the converse chuck taylors ...

Oh simon forgot about the converse chuck taylors
LMAO you said Stafford white tshirts from JC Penny damn bro forgot about that one
Yup all the Duke of Earl was was a big homie reunion
Pendletons...
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 09:16 AM
Replies: 61
Views: 1,605
Posted By STRANGERESSJ
LMAO

LMAO
Forum: East Co Co Records 08-10-2004, 09:09 AM
Replies: 61
Views: 1,605
Posted By STRANGERESSJ
Remember this?

Cascade shirts
Derby jackets (with the gold lining in it)
Windbreaker jackets
Brims
Hairnet lol
Ben Davis shirts
Uncommercialized Dickies (before the cell phone pockets and all)
Staceys
Three...
Forum: East Co Co Records 08-09-2004, 06:11 PM
Replies: 16
Views: 373
Posted By STRANGERESSJ
Man if they want to keep the peace, they gotta...

Man if they want to keep the peace, they gotta let the homies be flamed up. Because you know if they start letting in scraps, then there's gonna be funk. So if the homies are all flamed up, then you...
Forum: East Co Co Records 08-09-2004, 06:05 PM
Replies: 10
Views: 273
Posted By STRANGERESSJ
That's respectable homie, stay up and take care...

That's respectable homie, stay up and take care of your familia.
Hope things work out for you and them.
Forum: East Co Co Records 08-09-2004, 08:22 AM
Replies: 16
Views: 373
Posted By STRANGERESSJ
Nah that's an old rule SJPD had about not letting...

Nah that's an old rule SJPD had about not letting people in with red shirts when it's 2 or more people.
This year they were just enforcing it to the fullest. Yeah my homie had to do the same. A...
Forum: East Co Co Records 08-05-2004, 12:56 PM
Replies: 11
Views: 216
Posted By STRANGERESSJ
Fri, Sat, & Sun opens 12noon-12 midnight. ...

Fri, Sat, & Sun opens 12noon-12 midnight. Fireworks on Fri night.
But be prepared because parole officers are out in full force making sure their parolees ain't out there.
Oh and on a side note,...
Forum: East Co Co Records 08-05-2004, 08:16 AM
Replies: 11
Views: 216
Posted By STRANGERESSJ
Just like Cinco de Mayo in San Jo, the Santa...

Just like Cinco de Mayo in San Jo, the Santa Clara County Fair is swarmed with hundreds of homies all 3 days/nights.
It's the red sea out there.
Forum: East Co Co Records 08-04-2004, 03:53 PM
Replies: 3
Views: 166
Posted By STRANGERESSJ
Funny East Side Story

Check out the link lol.

http://shortyfatz.com/pages/peastside.html
Forum: East Co Co Records 08-04-2004, 02:28 PM
Replies: 21
Views: 536
Posted By STRANGERESSJ
Trip out how riding with a fellow N, he can...

Trip out how riding with a fellow N, he can switch up and become mutt.
Yeah for real Fussy que desmadre. Stay up homes.

http://www.siliconvalleydebug.com/Story/0123/stories/sanjogangs.html
...
Forum: East Co Co Records 08-03-2004, 08:05 AM
Replies: 11
Views: 216
Posted By STRANGERESSJ
Just like every year, I'll be there again this...

Just like every year, I'll be there again this year with my girl Saturday.
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 03:31 PM
Replies: 28
Views: 369
Posted By STRANGERESSJ
Yup all in the name of terrorism. ^5 Vinn,...

Yup all in the name of terrorism. ^5 Vinn, you're right on track.
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 02:14 PM
Replies: 55
Views: 744
Posted By STRANGERESSJ
I listen to it all Rock Oldies Blues Jazz...

I listen to it all
Rock
Oldies
Blues
Jazz
Flamenco
Corridos
Country...yes I said country
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 02:12 PM
Replies: 28
Views: 369
Posted By STRANGERESSJ
I can already see they are trying to take out...

I can already see they are trying to take out freedom of speech.
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 02:11 PM
Replies: 54
Views: 1,531
Posted By STRANGERESSJ
LOL going to Valley Fair. That's like sayin he...

LOL going to Valley Fair. That's like sayin he went to Beverly Hills to promote.
He's gonna get it sooner or later if he's promoting in the East Side though.
Him and his homies that roll with him.
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 02:02 PM
Replies: 28
Views: 369
Posted By STRANGERESSJ
That's when there'll really be a revolution in...

That's when there'll really be a revolution in progress. Anarchy and complete chaos. I don't really see who's gonna withstand the shooting on sight for not following orders. But yeah you may be...
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 01:47 PM
Replies: 28
Views: 369
Posted By STRANGERESSJ
Exactly.

Exactly.
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 01:44 PM
Replies: 28
Views: 369
Posted By STRANGERESSJ
The government is made up of individuals. If the...

The government is made up of individuals. If the government decided to put us under Mashall Law, they would need to enforce it. By whom? The military? Like the government it is also made up of...
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 08:57 AM
Replies: 14
Views: 215
Posted By STRANGERESSJ
Tyson's a savage, one of my favorite boxers.

Tyson's a savage, one of my favorite boxers.
Forum: East Co Co Records 07-28-2004, 08:42 AM
Replies: 190
Views: 2,134
Posted By STRANGERESSJ
Niners!

Niners!
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump



All times are GMT -8. The time now is 12:08 AM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2015 DragonByte Technologies Ltd.
2015 Siccness Network. All rights reserved.
Back to Top
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48