The Siccness Network

Go Back   The Siccness Network > >

B.A.R.T. The OG Bay Area Rap Talk Boards


User Tag List

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-2015, 10:41 AM   #1
YoungGully101
Sicc OG
 
YoungGully101's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 116
Propped 180 Times in 41 Posts
MP3 Young Gully new song - I'm Back off Bermuda part 2 dropping Dec 15th

I'm back new song from young gully


Bermuda part 2 dropping Dec 15th
YoungGully101 is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To YoungGully101:
Old 12-02-2015, 11:37 AM   #2
HERESY
THE HIDDEN HAND...
 
HERESY's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: www.godscalamity.com
Posts: 17,065
Propped 6,160 Times in 2,367 Posts
I like it.
__________________
The world is black and white...

www.godscalamity.com
HERESY is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2015, 05:37 PM   #3
mq66
Sicc OG
 
mq66's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 455
Propped 654 Times in 266 Posts
This is pure fire. Not a fan of your slow stuff but every song you rap fast on is fucking dope! props!
__________________
chill out cub scout.

mq66 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2015, 10:10 PM   #4
Joey
Sicc OG
 
Joey's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Posts: 3,096
Propped 620 Times in 227 Posts
Ah finally some good music..After listening to the lil Yase tracks that were just posted this was needed!...gas
__________________
Joey is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2015, 10:13 PM   #5
mouth_my_nuts
Sicc OG
 
mouth_my_nuts's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: 408
Posts: 2,649
Propped 6,773 Times in 2,389 Posts
@Joey you fuckin cornball
@YoungGully101 you gonna collaberate with lil yase anytime soon?
mouth_my_nuts is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2015, 10:28 PM   #6
Joey
Sicc OG
 
Joey's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Posts: 3,096
Propped 620 Times in 227 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by mouth_my_nuts View Post
@Joey you fuckin cornball
@YoungGully101 you gonna collaberate with lil yase anytime soon?
I'm a cornball because I'm not feeling the artists video you posted? I hope he makes himself some money and takes it to the next level..Nothing against him personally but those bars he's spitting are below average to me.
__________________
Joey is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2015, 10:41 PM   #7
mouth_my_nuts
Sicc OG
 
mouth_my_nuts's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: 408
Posts: 2,649
Propped 6,773 Times in 2,389 Posts
@Joey keep ur cornball opinions to urself i dont post music to get opinions I post what I know is dope. dont quote me in this gully thread again this is about HIS music nobody elses.
mouth_my_nuts is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2015, 08:34 AM   #8
YoungGully101
Sicc OG
 
YoungGully101's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 116
Propped 180 Times in 41 Posts
Whoa whoa whoa... yase is MY NIGGA...that's lil bruh and he a real 1 too...and i love his music we definitely finna make something together and I garuntee u gont like it...but right on for the feedback
YoungGully101 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2015, 10:27 AM   #9
RM211
Sicc OG
 
RM211's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 5,784
Propped 2,887 Times in 1,508 Posts
damn this shit go!
RM211 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2015, 09:44 PM   #10
Joey
Sicc OG
 
Joey's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Posts: 3,096
Propped 620 Times in 227 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by mouth_my_nuts View Post
@Joey keep ur cornball opinions to urself i dont post music to get opinions I post what I know is dope. dont quote me in this gully thread again this is about HIS music nobody elses.
You post music in a public forum you get feedback which consists of peoples opinions wether you agree with them or not. Good luck to the artist and i hope he makes money, reaches people or whatever his goals are in the rap game.
__________________
Joey is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2015, 11:32 AM   #11
'94 Mobsta
Member
 
'94 Mobsta's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 99
Propped 115 Times in 52 Posts
More of this Curren$y type sh*t. Gully is a pitbull on the leash. Potentially devastating, but totaly harmless as long as he keeps his self locked down with this type of sh*t.



How hard is it? Hook back with the world's freshest, and kill sh*t. Naw, you rather play yourself out with this type of sh*t tho.......smh.




WASTE OF TALENT



NEVER THOUGHT I WOULD SEE THE DAY WHEN "THE DEFINITION OF GAS" AIN'T GASSIN'.
'94 Mobsta is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2015, 03:56 PM   #12
YoungGully101
Sicc OG
 
YoungGully101's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 116
Propped 180 Times in 41 Posts
Once again must I keep reminding niggas i jus did 320 thousand off my first album fuck boy...and me and fresh got David 2 comin...be quiet...so jus cus u don't approve don't mean shit u ain't bought shit i dropped anyway
YoungGully101 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2015, 04:15 PM   #13
YoungGully101
Sicc OG
 
YoungGully101's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 116
Propped 180 Times in 41 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by '94 Mobsta View Post
More of this Curren$y type sh*t. Gully is a pitbull on the leash. Potentially devastating, but totaly harmless as long as he keeps his self locked down with this type of sh*t.



How hard is it? Hook back with the world's freshest, and kill sh*t. Naw, you rather play yourself out with this type of sh*t tho.......smh.




WASTE OF TALENT



NEVER THOUGHT I WOULD SEE THE DAY WHEN "THE DEFINITION OF GAS" AIN'T GASSIN'.
Waste of talent but I got the number one album in the bay right now...funny that u think like that...lemme give u a few reasons why I stopped doin that...cus niggas like u and people in the bay area fail time after time to support the shit they wanna hear...so i don't make music for the bay no more...I make music for the world...my shit did numbers in Russia India and brazil...if I'm lying may God kill me now...jus because you still stuck in a box u think I'm playin myself out when I jus made the best music of my career from an artistic standpoint...second i'ma tell the truth not fabricate shit to please u...back then I was doing all that nowadays I'm chillin enjoying the fruits of my labor and going thru real life situations...I talk about what relevant to me...3rd it's a difference between sayin I don't like your album which is your opinion...and tryna make it seem like I ain't gassing shit...when it ain't been a feature I hopped on where a nigga out gassed me...niggas still act like they scared to do tracks cus they know wassup...and i repeat I jus did the most numbers I've ever done prolly combined in my whole career off one album...so pimp I hate to say it but you're very wrong...in the words of jayz...they say they want the old me then buy my old albums...some shit u prolly NEVER did even if u liked em
YoungGully101 is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
New Young Gully album - Bermuda, Part 1: God EmDub B.A.R.T. 10 10-14-2015 08:51 AM
Under The Bay Episode 32: Young Gully (Part 1) Stu2 B.A.R.T. 4 08-10-2010 05:48 PM
YOUNG GULLY HUSTLA MOVEMENT VOL. 2 MIXTAPE FOR FREE JUNE 15TH Young Gully B.A.R.T. 11 06-27-2009 05:22 PM
YOUNG GULLY/ DJ FRESH TONITE SHOW JULY 25TH HUSTLA MOVEMENT VOL.2 JUNE 15TH FOR FREE Young Gully B.A.R.T. 0 05-26-2009 10:06 AM
WHO WOULD YOU LIKE TO HERE YOUNG GULLY ON A SONG WITH??? TONITE SHOW DROPPING JULY 25 Young Gully B.A.R.T. 7 05-21-2009 11:29 AM




All times are GMT -8. The time now is 11:15 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Parts of this site powered by vBulletin Mods & Addons from DragonByte Technologies Ltd. (Details)
2017 Siccness Network. All rights reserved.
Back to Top