The Siccness Network

Go Back   The Siccness Network > >

B.A.R.T. The OG Bay Area Rap Talk Boards


User Tag List

Reply
 
Thread Tools
Old 09-25-2014, 07:01 PM   #61
C-DUBB
Artist
 
C-DUBB's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 4,587
Propped 1,504 Times in 391 Posts
Siccness helped make it happen.. leak it here first
#mobbshit
C-DUBB is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To C-DUBB:
Old 09-25-2014, 07:21 PM   #62
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
YEA I PROMISE I WILL !!!
IMA GET DIS NEW ALBUM COVER DUN DEN I GOT YALL !!!
REALLY REAL
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-25-2014, 11:43 PM   #63
360_541
Sicc OG
 
360_541's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,046
Propped 771 Times in 279 Posts
shout out waxfase @pierxboy for jumpin on these mobb slaps.

I beeen sellin dope since the 90ssss
__________________
Forever Mobb



Produced by Me
360_541 is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To 360_541:
Old 09-26-2014, 08:26 AM   #64
707north
Sicc OG
 
707north's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,179
Propped 296 Times in 140 Posts
Haven't heard one song I like of Reece's. A-Wax album was boring.
__________________
I'M FROM THAT ERA WHERE YOU DIDN'T HAVE TO SKIP TO THE NEXT TRACK
707north is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To 707north:
Old 09-26-2014, 08:28 AM   #65
gimmefreemusic
Sicc OG
 
gimmefreemusic's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2,503
Propped 28,288 Times in 10,906 Posts
Thanks for raining on the parade negative nancy north
gimmefreemusic is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To gimmefreemusic:
Old 09-26-2014, 09:32 AM   #66
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
HE DONT KNOW WHAT GOOD MUSIC IS IF U DONT LIKE SUM OF
MY SHIT OR U DIDNT LIKE DA NEW WAX !!!!
U MUST BE SLAPPIN DAT MILLI VANILLI OR SUMN
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-26-2014, 10:07 AM   #67
TAY CAPONE1
Artist
 
TAY CAPONE1's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: SUNSHINE CITY,CA
Posts: 5,269
Propped 6,766 Times in 1,791 Posts
Lightbulb

REECE DONT WORRY ABOUT THE NEGATIVE CUZ ITS GONE COME REGARDLESS OF WHAT U DO....LET IT MOTIVATE U CUZZ. THIS IS A FINICCY HUSTLE BUT AS LONG AS U MAINTAIN AND GAIN AND KNOW WHO U ARE.....FUCC WHAT A NON BELIEVER HAS 2 SAY....
#IF NOBODY IS HATIN THAT JUST MEANS U AINT DOIN IT RIGHT.1
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]KILLA LOCO
TAY CAPONE1 is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To TAY CAPONE1:
Old 09-26-2014, 10:24 AM   #68
east925bay
Sicc OG
 
east925bay's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 155
Propped 326 Times in 94 Posts
Yeah I'd like to know who 707 be playing, probably that repetitive Philthy rich shit or something like that
east925bay is online now   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To east925bay:
Old 09-26-2014, 11:02 AM   #69
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by TAY CAPONE1 View Post
REECE DONT WORRY ABOUT THE NEGATIVE CUZ ITS GONE COME REGARDLESS OF WHAT U DO....LET IT MOTIVATE U CUZZ. THIS IS A FINICCY HUSTLE BUT AS LONG AS U MAINTAIN AND GAIN AND KNOW WHO U ARE.....FUCC WHAT A NON BELIEVER HAS 2 SAY....
#IF NOBODY IS HATIN THAT JUST MEANS U AINT DOIN IT RIGHT.1
OFF TOP TAY !!!!
WISE WORDS !!!
IM NOT GONA PAY IT NO MIND CUZ !!
SHIT IS DEFINITELY COMEDY DOE!!
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-26-2014, 11:04 AM   #70
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
DIS THREAD IS FUEL FOR ME !!!
BOUTA HIT DIS GASS PEDAL ON DEY ASS !!!!
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-26-2014, 01:14 PM   #71
707north
Sicc OG
 
707north's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,179
Propped 296 Times in 140 Posts
It's not hatin when someone don't feel your shit.
__________________
I'M FROM THAT ERA WHERE YOU DIDN'T HAVE TO SKIP TO THE NEXT TRACK
707north is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To 707north:
Old 09-26-2014, 01:14 PM   #72
137757
Sicc OG
 
137757's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,034
Propped 1,258 Times in 640 Posts
I think Tay Capone and reece would be just as cold if not a colder collab than awax... Cuz their both on some crip shit that would be cool to see!!!
137757 is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To 137757:
Old 09-26-2014, 02:14 PM   #73
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
SHIT I GOT SHIT READY IF TAY EVER WANTED TOO !!!
BUT TAY BE ON HIS HUSTLE !!!
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-26-2014, 02:19 PM   #74
TAY CAPONE1
Artist
 
TAY CAPONE1's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: SUNSHINE CITY,CA
Posts: 5,269
Propped 6,766 Times in 1,791 Posts
DAMN RIGHT....BUT IMO IM REASONABLE. I DONT GET NOTHIN BUT REGRETS OUT OF RAPPIN 4 FREE.
WHEN ITS TIME 4 IT 2 HAPPEN IT WILL. KEEP IT LIT CUZZO
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]KILLA LOCO
TAY CAPONE1 is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To TAY CAPONE1:
Old 09-26-2014, 02:21 PM   #75
milkky
The Milk Man
 
milkky's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 780
Propped 453 Times in 204 Posts
Honestly that is more of a combo I personnally would like to see.. The @TAY CAPONE1 and @reece loc ...... On some Mob/ Super Gangster Crip shit.... Can we start the siccness petition to make it happen?!?!?
milkky is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2014, 02:23 PM   #76
TAY CAPONE1
Artist
 
TAY CAPONE1's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: SUNSHINE CITY,CA
Posts: 5,269
Propped 6,766 Times in 1,791 Posts
DONT WASTE YOUR TIME.....WE'VE ALREADY DISCUSSED BUSINESS.
YALL ENJOY YOUR FRIDAY
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]KILLA LOCO
TAY CAPONE1 is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To TAY CAPONE1:
Old 09-26-2014, 02:43 PM   #77
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by TAY CAPONE1 View Post
DAMN RIGHT....BUT IMO IM REASONABLE. I DONT GET NOTHIN BUT REGRETS OUT OF RAPPIN 4 FREE.
WHEN ITS TIME 4 IT 2 HAPPEN IT WILL. KEEP IT LIT CUZZO
EXACTLY CUZZ !!!!!!
BELIEVE ME IMA BE AT U
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-26-2014, 03:00 PM   #78
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by 707north View Post
It's not hatin when someone don't feel your shit.
I FEEL U BRO ITS GOOD
I DONT LIKE ALOT OF SHIT EITHER...
1 HUNNID
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-26-2014, 04:23 PM   #79
reece loc
Artist
 
reece loc's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,025
Propped 1,293 Times in 512 Posts
BUT SHOUT OUT EVERYBODY SUPPORTING ME AND WANT
TO SEE ME SUCCEED! !!
I PRICIATE YALL !!!
AND THE ONES TRYIN TO CONNECT ME WIT BIGGER ARTIST
DOPE SHIT !!!
#RESPECT
reece loc is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To reece loc:
Old 09-26-2014, 11:24 PM   #80
707north
Sicc OG
 
707north's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,179
Propped 296 Times in 140 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by reece loc View Post
I FEEL U BRO ITS GOOD
I DONT LIKE ALOT OF SHIT EITHER...
1 HUNNID
Will take a listen again
__________________
I'M FROM THAT ERA WHERE YOU DIDN'T HAVE TO SKIP TO THE NEXT TRACK
707north is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To 707north:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Pullin Strings pierxboy B.A.R.T. 131 01-27-2015 12:19 AM
**NEW** A Wax - No limit (Off Pullin' Strings) DUTCH-F.E B.A.R.T. 72 12-18-2014 07:15 PM
New A Wax - Mozart (Off Pullin Strings) DUTCH-F.E B.A.R.T. 32 08-30-2014 01:56 PM
*New* A Wax - Maury Dance (Off Pullin' Strings) DUTCH-F.E B.A.R.T. 14 07-02-2014 12:24 PM
A-Wax - Pullin' Strings (Tracklist + Cover Art) Siccness.net Rap Talk Boards 0 06-03-2014 01:37 PM




All times are GMT -8. The time now is 02:09 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Parts of this site powered by vBulletin Mods & Addons from DragonByte Technologies Ltd. (Details)
2017 Siccness Network. All rights reserved.
Back to Top