The Siccness Network

Go Back   The Siccness Network > >


User Tag List

Reply
 
Thread Tools
Old 01-28-2016, 12:47 AM   #521
Gas One
Moderator
 
Gas One's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: The other side of the tracks, CA.
Posts: 15,820
Propped 7,382 Times in 2,073 Posts
lol @ the 'if yall done chopped it up with me you already know which one i'd choose"

like thats a weird ass comment in itself.
cuz niether one of the answers are good answers...so if youd already know....

i mean, damn.

didnt read this thread in full so dont know if its a trick question or some shit
but already knowing either one of those from chopping it up with someone is not something good lol

edj hella old school siccness member tho so he get props on that alone
and im not sayin' nothin by sayin' somethin'
__________________
www.twitter.com/gas01
Disclaimer: The views posted on this account are individual, and do not express the views of any other posters beliefs,feelings and/or opinions. to shorten debates/arguments ahead of time, all negative replys to any post will stand as followed : “suck a double dog dick and worry about your own post.” Thank you for your viewing.-Gas!

Last edited by Gas One; 01-28-2016 at 12:54 AM.
Gas One is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To Gas One:
Old 03-10-2016, 03:12 PM   #522
EDJ
Sicc OG
 
EDJ's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 11,231
Propped 109 Times in 47 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by Snakegang View Post
It's 2016 @EDJ rapist or a fag?
WHY WOULD I SWITCH UP BANNED BOY? JUST CAUSE THE WORLD gETTIN' MORE FAg-FRIENDLY BY THE YEAR?
LIKE I SAID IN ONE OF MY SONgS "I'M STILL THE SAME MUTHA-FUKA FROM BAK IN THE DAY"----"DON'T SWITCH IT NOW"

BUT MUCH LOVE TO THOSE BUMPIN' MY SHIT. I'M HONORED.
__________________
EDJ is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To EDJ:
Old 03-12-2016, 12:56 PM   #523
2-0-Sixx
Sicc OG
 
2-0-Sixx's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Seattle
Posts: 41,526
Propped 28,664 Times in 10,212 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by EDJ View Post
WHY WOULD I SWITCH UP BANNED BOY? JUST CAUSE THE WORLD gETTIN' MORE FAg-FRIENDLY BY THE YEAR?
LIKE I SAID IN ONE OF MY SONgS "I'M STILL THE SAME MUTHA-FUKA FROM BAK IN THE DAY"----"DON'T SWITCH IT NOW"

BUT MUCH LOVE TO THOSE BUMPIN' MY SHIT. I'M HONORED.
The world scares me sometimes. I wake up and realize everything changed. Its such a different wold than it was 20 years ago when I was a youngin. Its comforting knowing that in this ever changing world, one thing remains the same - EDJ.
__________________
2-0-Sixx is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To 2-0-Sixx:
Old 03-20-2016, 10:48 AM   #524
Sergeant Hustle
Sicc OG
 
Sergeant Hustle's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 2,820
Propped 19 Times in 8 Posts
I see ya'll are still at it. 10+ years later. LMAO.
Sergeant Hustle is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To Sergeant Hustle:
Old 03-30-2016, 10:08 PM   #525
taetae
Sicc OG
 
taetae's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 687
Propped 659 Times in 242 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by EDJ View Post
I'M OLD ENOUgH TO BE YOUR DADDY PUNK.
He wants to be your "daddy", you little punk!
__________________
taetae is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2016, 12:31 AM   #526
EDJ
Sicc OG
 
EDJ's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 11,231
Propped 109 Times in 47 Posts
Quote:
Quote Originally Posted by Sergeant Hustle View Post
I see ya'll are still at it. 10+ years later. LMAO.
OH SHIT.... I REMEMBER YOU. HOW YOU BEEN?
__________________
EDJ is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2016, 02:25 AM   #527
BIGSBY
Sicc OG
 
BIGSBY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: east bay
Posts: 2,464
Propped 4,344 Times in 1,669 Posts
So what was the question again my bad?
__________________
Quote:
Quote Originally Posted by jake921660 View Post
There's a little bigsby in all of us #iambigsby
#FREE BIRD
BIGSBY is offline   Reply With Quote
The Following Users Gave Props To BIGSBY:
Old 06-13-2016, 12:28 AM   #528
EDJ
Sicc OG
 
EDJ's Avatar
 
Join Date: May 2002
Posts: 11,231
Propped 109 Times in 47 Posts
gO TO THE FIRST PAgE AND SEE.
__________________
EDJ is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2016, 11:40 PM   #529
Banned!OuijaBoard
Banned
 
OuijaBoard's Avatar
 
Join Date: Oct 2015
Location: Gotham City puts a smile on my face
Posts: 729
Propped 1,415 Times in 792 Posts
Talking

hello
OuijaBoard is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
WOULD YOU MARRY THE HOMIE IF...???? alowishious1 Open Forum 131 02-14-2014 10:26 PM
SJ teen saves woman from rapist DaBay Open Forum 21 04-04-2008 12:58 AM
Whatever happened to... THE STINKY RAPIST? Homeless J Mad Insanity Records 12 11-28-2007 05:26 PM
Jeff Garcia is a fag? mrmafioso04 Sports Center 16 11-23-2003 11:20 PM




All times are GMT -8. The time now is 02:26 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Parts of this site powered by vBulletin Mods & Addons from DragonByte Technologies Ltd. (Details)
©2017 Siccness Network. All rights reserved.
Back to Top